Thursday, September 22, 2011

Tööotsingud

Täna ärkasin taaskord selle peale, et telefon helises. Kuna mul siin väga tuttavaid pole, siis see tavaliselt tähendab seda, et tööga seotud. Helistas siis Jerome ja leppisime kohtumise kell 11.45 restoranis nimega The George. Ega ma midagi arvata ei osanud. Kohale minnes tuli välja, et ta on värbaja, kes vahendab töökohti ja töötajaid. Ma saatsin eile suht palju CV välja jälle ja üks oli tema. Tüüp ise oli hästi tore nagu ikka austraallased - prantslane, kes on 19 aastat juba siin elanud. Lubas mulle otsida mingeid kohti ja meile intervjuusid panna. Lisaks tahtis ta, et ma teeksin video-cv, sest siis pidavat lihtsam olema. Natuke kahtlane on, aga võin ju teha ikkagi.

Teepeal sellele kohtumisele nägin Hannat ja ta kutsus mind pärast oma kohvikusse, kus ta töötab. Saime Siimuga kokku ja istusime mõne aja seal, sain üle pika aja kohvi juua :) Nii hea! Kohviku töö tundub päris mõnus, ainuke asi, mida nad siin tahavad on kohvitegemisoskus. Igas kohvikus on hiiglaslik kohvimasin nagu Coffee In-is (või isegi suurem) ja hulgaliselt erinevaid kohvivalikuid. Sihuke töö oleks mulle päris hea, sest nüüd kolime linnast natuke eemale ja kohvikutöö lõppeb üldjuhul päeval. Baaris või pubis peaks aga hiljem lõpetama ja siis enam bussid ei liigu. Üldjuhul pidi kõige efektiivsem olema ise kohale minna ja ennast pakkuda. Käisingi siis hostelist läbi, võtsin paki CV ja alustasin jagamist. Enamasti öeldakse, et pole vaja, aga igaks juhuks võtavad su CV. Suht palju tahetakse sinna selliseid, kes oskavad juba kohvi teha. Eks homme peab veel minema jagama, kuigi see on suht vastumeelt, ilmselt harjumise asi. Äkki joppab - kuigi veits tõmbab tuju alla küll, kui kõik ütlevad, et pole vaja jne...aga tuleb ise säilitada optimism, sest tundub, et pakkumisi ikka liigub.

Seoses selle baaritööga, millest Siim eile kirjutas, siis selle ma ütlesin täna ära. Koht oli küll üsna mõnus ja mitte väga kaugel, aga ma oleks sinna pidanud minema 3 bussiga, sest otseliini meie kodu juurest ei lähe ja õhtuti kell 1 enam bussid ei sõida ja siis oleks üsna kaheldav olnud, kuidas ma sealt tagasi saan. Samuti pakkus omanik ainult 15-20 tundi nädalas, mida on ilmselgelt liiga vähe. Nii et nüüd olen jälle tööta :D

Mõtleme ka mingi autovariandi peale. Kuigi eelarve on hetkel ikka väga piiratud, et midagi osta, siis siin on ilma autota väga raske. Eriti kui Siim tahab baaritööd kuskil teha. Äkki mingi saame, millega kannatab paar kuud sõita kuni siit edasi liigume.

Ahjaa, Romm näitas meile üht väga head odavad hiina söögikohta - suur ports riisi/nuudleid igasugu erinevate kanadega on ainult 4 dollarit. Nüüd sellest on saanud meie põhiline lõuna-ja õhtusöögi koht, sest odavam on sealt osta kui poest ja ise süüa teha. Sihukese raha eest saaksime pmst ainult makarone ketšupiga teha.

Vaatame, mis homme saab, tahaks varsti mingi töö endale saada lõpuks, sest siis muutub elu kohe mitu korda paremaks. Homme kolime Balcattasse tagasi (seal kus esimesed ööd olime), kus oleme siis eeldatavasti 11.detsembrini. Aga olge mõnusad :)

HL

Chilliz - meie lemmik hiinakas

3 comments:

  1. Ja kõik kommentaarid meile on igati oodatud, sest siis teame vähemalt, et keegi loeb ka! :D

    ReplyDelete
  2. mina loen, mina loen, ära lloodagi, et blogimise kohustusest pääsed :D

    ReplyDelete
  3. Mina loen ka ja ootan alati uusi pilte :D

    ReplyDelete