Sunday, March 11, 2012

Nädalavahetusest nädalavahetusse

Viimasel ajal nii palju tegemist, et ei saa mahti eriti kirjutada. Ei maininud siin enne, et tegelikult oli meie auto vahepeal täitsa tuksis jälle. Asi algas siis kui kolisime telki ja järgmine päev Siim avastas, et õli jälle lekib. Paar päeva saime tööl käidud nii, et kallasime õli peale iga päev, aga kaua nii ju ei sõida. Võtsime siis töö auto, mida keegi vabal ajal ei kasuta. Meie õnneks aga pidi see just siis minema teenindusse kaheks nädalaks. Mõnus elu telgis ilma autota. Ega muud üle ei jäänud kui Arunn pidi hakkama tund aega varem tööle minema, et meid enne ära viia ja pärast õhtul järgi tulema. Õnneks ta töötab üle tee meist. Sõitsime siis korraliku "pereautoga" ringi 2 nädalat. Nimelt on tal korralik tööauto ikka - suure kastiga tööriistadade jaoks ja ees kolmeinimese pink. Üsna keeruline oli sinna ikka kolmekesi mahutada - hakkama aga saime. Siim istus keskel ja vahetas käike, Arunn vajutas sidurit. Pika peale tüdinesime nii meie kui tema sellest jamast ära ja oli aeg auto korda teha ikka. Kui nad algul arvasid, et lekib blokikaanetihend, siis suurema uurimise peale selgus, et hoopis käigukasti tihend (või midagi taolist). Ühest küljest hea uudis, et ei pea sama teed läbi käima nagu eelmine kord autot tehes, teisest küljest polnud kumbki varem käigukasti maha võtnud. Ajasime auto Arunni töökoha garaaži, poisid tõstsid selle üles ja järgmised paar päeva veetsime kõik garaaži. Nemad auto all, mina nautisin tasuta wifi mõnusid - sai rahulikult netist seriaale vaadata ja muusikat kuulata. Tavalise netipulgaga sellist luksust väga lubada ei saa. Meie õnneks oli tegemist pika nädalavahetusega, sest esmaspäeval oli labor day ja vaba. Pika pusimise peale (või siis mitte nii pika) saadi auto kokku jälle ja läks kohe käima. Nüüd oleme jälle õnnelikud autoomanikud. Pikal nädalavahetusel oli aga ka halb pool. Austraallastele meeldib väga sellistel puhkudel linnast välja sõita või siis vastupidi maalt linna sõita ehk meie karavanpark oli täiesti täis broneeritud juba neljapäevast. Isegi mitte ühtegi telgikohta. Ja see karavanpark pole üldsegi mitte väike. Neljapäeva hommikul pakkisime oma telklaagri kokku ja ladusime kõik Arunni auto kasti. Leidsin eelmisel päeval ühe teise karavanpargi üheks ööks. Alates reedest ei leidunud aga Perthis mitte ühtegi vaba hostelituba ega ka telkimiskohta. Linnast ei saanud ära ka minna, sest auto oli osadeks veel. Nii me siis veetsime mõned ööd juveelipoes. Arunn ehitas üht juveelipoodi ja nii me siis seadsime end seal sisse mõneks ajaks. Poes oli ainult üks suur lett, mõned toolid ja ülisuured klaasid tänavale, kus oli kõiki möödakõndijaid ilusti näha. Tagaruumides oli ka köök ja WC. Päris meeldiv oli mõni öö veeta siseruumides - ei mingit suurt tuult ega lindude kraaksumist. Pühapäeva hommikuks saime auto valmis ja läksime proovisõidule Lancelini (ca 130 km põhja poole).Oleme varemgi seal paar korda käinud - üli-ilus surfirand, kus saab autoga ringi sõita. Teised eestlased olid juba seal laupäevast ja otsustasime nendega ühineda. Õhtul pidasime maha väikse peo ja kuna öö oli järsku peale tulnud ja unustasime endale ööbimiskoha otsida või koha, kuhu telk panna, et mitte trahvi saada. Meie ronisime oma mugavasse autovoodisee, teised posid enda autosse. Ainult Arunn otsutas õues madratsi peal olla. Tema õnnetuseks olid seal aga sprinklerid, mis keset ööd purskama hakkasid. Öösel kuulsime ka meie, et keegi kondab auto juures taskulambiga ringi ja mõtlesime juba hirmuga, et valvur, sest tegelkult seal ööbida ei võinud. Oli aga hoopiski läbi vettinud Arunn. Hommikul oli aratus vara, sest palavaks läks ära - ca 37 kraadi jälle. Mingi aeg läksime randa, kasutasime Arunni vettinud madratsit bodyboardina, väga äge. Korralikke liuge sai ikka kui õigele lainele sattuda. Rannas oli ka üsna palju surfareid, sest lained on seal korralikud. Siim ja Arunn vaikselt tinistasid seal ja õhtul sõidutasin nad tagasi juveelipoodi veel üheks ööks. Üli mõnus oli jälle linnast välja saada. Teisipäeval kolisime pärast tööd oma endisesse karavanparki tagasi, sest kohad olid jälle vabanenud.
Nüüd tiksusime neli päeva tööl jälle ja taaskord nädalavahetus. Kuna ilm on jälle kuumaks läinud (ei tulnudki talv veel) - laupäeval oli 38 kraadi, täna 42 kraad, siis otsutasime kohalikus veepargis/lõbustuspargis ära käia. Kutsusime Kärdi ja Fredi ka ja veetsime terve laupäeva seal. Ideaalne koht sellise ilmaga - igasugused torud asjad, vabalangemine jne. Siimul võttis ikka jala korralikult vabalangemine värisema, ei julgenud pärast seda algul isegi torudesse enam tulla...aga lõpuks ikka vedasime ta sinna tagasi ka veel. :) Õhtul otsutasime linna peole minna koos uute eestlastega, kes meil tööl on - 2 kutti ja üks tüdruk. Läksime muidugi Leederville, kus kõik tuttavad juba, viskasime neile käppa ja saime terve õhtu tasuta jooke. Kell 1 pandi juba kinni ja siis seadsime sammud veel Northbridge, kus klubid kauem lahti. Või noo enamik neist olid kas geiklubid või poolgeiklubid. Ladyboysid nägi tänaval küll päris palju. Läksime Geisha baari ja lõpetasime oma õhtu seal. Pärast jälle taksoga koju karavanparki. Siin ka käis mingi aktsioon - mendid olid kohal ja panid meie naabrimehe käed raudu. Ei tea, mis värk oli...ilmselt sõitis täis peaga. Tänane hommik algas jälle mõnusas saunas, jube palav. Ei osanud kusagile istuda ega astuda. Algul olime basseini ääres, seal hakkas liiga palav...läksime kinno, kui film lõppes oli ikka veel liiga palav ja läksime piljardit mängima, pärast seda bowlingut mängima. Siis oli juba okei, sai hingata väljas natuke. Sihuke väga aktiivne nädalavahetus. Homme jälle 38 kraadi ja loodetavasti meil ikka konditsioneer kontoris töötab.
Ahjaa, üks päev käisime kinos "Artisti" vaatamas ja väga mõnus film. Midagi täiesti teistsugust. Isegi Siimule väga meeldis. Minge kindlasti vaatama!