Thursday, November 10, 2011

kiirelt midagi,

Nii, on saanud alguse meie treeningud kohalikus jõusaalis. Pärast tõsist trennisessiooni olin ma väga rõõmus avastades, et meil on seal SAUN. Kiirelt riided kappi, rätik ümber ja saunas ma olingi. Pärast kuskil 10 minutit üksinda mõnulemist astus sisse üks naine, selgus et tegemist on segasaunaga. Sellegipoolest vaatas ta mind suurte silmadega, et ma seal oma rätikuga istusin. Mina teda veel suuremate silmadega, sest ta oli üleni riides ja ketsid olid jalas. Ja nii ta jäigi, istus maha ja hakkas samuti omamoodi sauna nautima. Ometigi seal väga külm ei olnud, kuskil 70 kraadi kanti. Olin seal veel kuskil 10 minutit, minu lahkudes jäi ta ikka sinna. Mõtlesin pärast tükk aega, et kas lähen telefoni tooma ja pilti tegema, aga kahjuks julgusest ei piisanud.

Muidu kõik hästi, homme öösel kuskil nelja ajal näidatakse meil mängu ka, mida üritame ühte pubisse vaatama minna. Loodame ikka unele vastu panna ja ka oma pöialde panus panna. Olge siis tublid!

Siim.

No comments:

Post a Comment